Søgeresultater

Produkter

Grupper

Søgningen gav ingen resultater

Op

ANMOD OM SERVICEBESØG

Det er en god idé at kigge i betjeningsvejledningen, inden du bestiller et servicebesøg - ofte vil du finde svaret her. Hvis du ikke har den, kan du finde den under menupunktet  "BETJENINGSVEJLEDNINGER". Reklamationsretten på GRAM produkter er 2 år og dækker fabrikations- og materialefejl, som er opstået ved normal brug af produktet. Efter 6 måneder skal du dog selv kunne påvise, at fejlen har været der fra starten. Hvis produktet er ældre end 2 år, eller hvis der tilkaldes en servicetekniker, som ikke kan påvise fejl på produktet, skal du selv betale for servicebesøget.

Felter med * skal udfyldes.

  • Produkt
  • Fejlsymptomer
  • Bekræftelse

Upload kvittering

Næste

KONTAKT SERVICE

Du er velkommen til at kontakte GRAM Service på tlf. +45 73 20 11 80.

Telefonerne er åbne:

Mandag til torsdag kl. 8.00 - 15.00 
Fredag kl. 9.00 - 14.30.

E-mail service@gram.dk

  • Produkt
  • Fejlsymptomer
  • Bekræftelse

Upload billede/video

Tilbage Næste

Bekræft

  • Produkt
  • Fejlsymptomer
  • Bekræftelse

Bekræft serviceanmodning

Produkt

Serienummer

Købsdato

Kvittering

Billede/video af fejl

Hyppighed af fejl

Fejlkode

Kunde- og adresseoplysninger

Telefon:

Fejlbeskrivelse og eventuelle bemærkninger

Tilbage

Jeg accepterer hermed, at uberettiget servicebesøg faktures til mig