Hjælp og vejledning

Alle vores produkter er lavet til at blive brugt i en travl hverdag, og vi arbejder hele tiden med at gøre det bedre. Vi ved, at husholdningsapparater er en stor del af hverdagen, og desværre er der en risiko for at ting går i stykker, uanset hvor gode de er.

Derfor har vi et professionelt servicecenter, med et hold af kvalificerede medarbejdere, som kan rådgive dig, så du hurtigt kan få hjælp til dine GRAM produkter.

 

Har du brug for hjælp, så udfyld formularen eller kontakt os

Sådan bestiller du et servicebesøg

Det er en god idé at kigge i betjeningsvejledningen, inden du bestiller et servicebesøg - ofte vil du finde svaret der.

Reklamationsretten på GRAM produkter er 2 år og dækker fabrikations- og materialefejl, som er opstået ved normal brug af produktet. Efter 12 måneder skal du dog selv kunne påvise, at fejlen har været der fra starten (formodningsregel). Hvis produktet er ældre end 2 år, eller hvis der tilkaldes en servicetekniker som ikke kan påvise fejl på produktet, skal du selv betale for servicebesøget.

ER DU ERHVERVSKUNDE? Hvis du er B2B kunde, og anmoder om servicebesøg på vegne af din kunde/lejer, er det vigtigt at der indtastes kontaktoplysninger på kunde/lejer. På den måde sikrer vi den hurtigste service til produktet. Ønsker du som erhvervskunde at følge med i sagen (eller at blive kontaktet af GRAM eller værksted), bedes dette samt mailadresse noteres under "Fejlbeskrivelse" 

Formular til garanti reparation

Udfyld venligst alle felter, så vi kan tilbyde dig den bedst mulige service. Efter at have kontrolleret dine oplysninger, kontakter vi dig.

Personlige oplysninger

Kontaktoplysninger

Produktoplysninger

Hvor finder jeg serienummeret?
Luk
Vælg kategori, og se hvor du finder serienummeret
Vælg en kategori og check

Beskrivelse af problem

Vedhæftede filer

Tilføj filer

Drag and drop files or browse

(.jpg, .jpeg, .png, .bmp, .pdf)

Din reklamation er nu sendt

Alle reklamationer behandles af vores Servicecenter (se detaljeret åbningstid på vores hjemmeside)
Bemærk, at indsendelse af en reklamation ikke betyder, at dit krav er blevet accepteret. Vi mangler stadig lidt tid til at behandle det.
Inden for 2 dage efter registrering af din henvendelse, kontakter vi dig via e-mail eller telefon for at aftale detaljerne, så vi bedst kan hjælpe dig videre.
Tak!
Har du brug for et servicebesøg efter udløbet af reklamationsretten? Vi hjælper dig gerne videre! Vores eksterne samarbejdspartnere kender vores produkter indgående og kan tilbyde den rette service. Kontakt os på service@gram.dk for mere information.

Se status på din henvendelse

Hvor finder jeg serienummeret?
Tilbage
Vælg kategori, og se hvor du kan finde serienummeret
Vælg en kategori og check
Billede
Vi går langt for at hjælpe vores kunder

Mangler du en reservedel?

Reservedele

Mangler du en resevedel til dit produkt? Kontakt os

Spørgsmål? Kontakt os

Skriv til os